Veiklos kokybės įsivertinimo grupės sudėtis
| Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos grupėje |
|---|---|---|---|
| 1. | Jūratė Jastrumskienė | Pradinio ugdymo mokytoja | Pirmininkė |
| 2. | Alvina Mažeikienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, bibliotekininkė | Koordinatorė |
| 3. | Indrė Vitkevičienė | Pradinio ugdymo mokytoja, informacinių technologijų specialistė | Narė |
| 4. | Žydra Kinienė | Priešmokyklinio ugdymo mokytoja | Narė |
Veiklos kokybės įsivertinimo grupės funkcijos
Veiklos kokybės analizė
- Rinkti, sisteminti ir analizuoti informaciją apie ugdymo įstaigos veiklą.
- Vertinti, ar ugdymo procesai atitinka kokybės standartus, teisės aktus ir vidines įstaigos taisykles.
Tikslų nustatymas ir planavimas
- Nustatyti veiklos kokybės įsivertinimo tikslus.
- Sudaryti įsivertinimo planą, apimantį terminus, atsakingus asmenis ir naudojamas metodikas.
Įsivertinimo organizavimas
- Koordinuoti įsivertinimo procesą, užtikrinant visų darbuotojų įsitraukimą.
- Rengti apklausas, stebėjimus, interviu ar kitus įsivertinimo metodus.
Duomenų analizė ir ataskaitų rengimas
- Apdoroti surinktą informaciją ir išanalizuoti rezultatus.
- Parengti išsamią ataskaitą su išvadomis apie stipriąsias ir silpnąsias ugdymo sritis.
Rekomendacijų teikimas
- Teikti pasiūlymus veiklos tobulinimui.
- Siūlyti priemones, kaip pagerinti ugdymo kokybę ir vaikų pasiekimus.
Įgyvendinimo stebėsena
- Sekti, kaip įgyvendinamos pateiktos rekomendacijos.
- Vertinti pasiektus pokyčius ir koreguoti tobulinimo planus.
Bendradarbiavimas ir komunikacija
- Užtikrinti informacijos sklaidą tarp administracijos, pedagogų, tėvų ir kitų suinteresuotų šalių.
- Skatinti atvirą diskusiją apie veiklos kokybę ir tobulinimo galimybes.
Pamokų laikas
