Mokinių tarybos sudėtis 2025-2026 m. m.
| Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstigoje | Pareigos taryboje |
|---|---|---|---|
| 1. | Alvina Mažeikienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Mokinių tarybos koordinatorė |
| 2. | Lėja Jautakytė | 2b klasė | Mokinių tarybos pirmininkė |
| 3 | Deina Žlibinaitė | 2b klasė | Mokinių tarybos pirmininkės pavaduotoja |
| Eil. Nr. | Klasės lyderis | Klasė | Lyderio pavaduotojai |
|---|---|---|---|
| 1. | Vakarė Dirgėlaitė | PUG | Aja Bružė, Patricija Drobotaitė |
| 2. | Rugilė Bružinskaitė | 1a klasė | Kipras Podelis, Patricija Kaleckaitė |
| 3. | Aurelija Rakštytė | 1b klasė | Emerita Drobotaitė |
| 4. | Evelina Steponavičiūtė | 2a klasė | Agnė Damulytė, Iglė Gabalytė |
| 5. | Lėja Jakutytė | 2b klasė | Deina Žlibinaitė ir Erikas Šemeta |
| 6. | Austėja Vizgaudytė | 3a klasė | Gintarė Šimkutė ir Reimandas Sidabras |
| 7. | Liucija Sprindytė | 3b klasė | Olivia Stupuraitė, Džiugas Kaminskas |
| 8. | Livija Petraitytė | 4a klasė | Armandas Želvys, Berta Lagzdinytė, Adelė Laimaitė |
| 9. | Viltė Latakaitė | 4b klasė | Justina Malinauskaitė, Kamilė Girininkaitė |
Mokinių taryba – vieta, kur girdimas kiekvieno vaiko balsas
Mokinių taryba pradinėje mokykloje vienija aktyvius, smalsius ir iniciatyvius vaikus, kurie nori kurti draugišką, įtraukią ir gyvą mokyklos bendruomenę. Čia vaikai mokosi išsakyti savo nuomonę, priimti bendrus sprendimus ir prisidėti prie mokyklos gyvenimo kūrimo.
Tai – mokinių savivaldos grupė, kurioje mokiniai planuoja veiklas, inicijuoja idėjas, dalyvauja sprendžiant mokyklos kasdienybės klausimus, organizuoja renginius ir padeda kurti pozityvią atmosferą visiems.
Ką veikia mokinių taryba?
Atstovauja mokinių bendruomenei
- Išklauso mokinių nuomonę, išsako jų poreikius ir teikia pasiūlymus mokyklos administracijai bei mokytojams.
Kuria mokyklos gyvenimą
- Inicijuoja ir organizuoja įvairius renginius, akcijas, temines dienas, skatina pozityvias iniciatyvas ir tradicijas.
Prisideda prie mokyklos aplinkos kūrimo
- Padeda spręsti mokinių iššūkius, siūlo idėjas, kaip pagerinti kasdienę mokyklos gerovę, saugumą ir jaukumą.
Ugdo lyderystę ir bendradarbiavimą
- Skatina mokinių savarankiškumą, atsakingumą, komandinį darbą ir aktyvų įsitraukimą į mokyklos gyvenimą.
